منو رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

منو رژیم غذایی نفروپاتی دیابتیمنو رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی

با افزایش بیماران مبتلا به دیابت، نفروپاتی دیابتی به عنوان بیشتر و بیشتر. آمار مربوطه نشان می دهد که حدود 20-30 درصد از افراد مبتلا به دیابت در نهایت به نفروپاتی دیابتی است. این بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با توجه ویژه به مقدار رژیم غذایی روزانه.

در بیماران مبتلا به دیابت، غذا خوردن چه چیزی درست است برای کنترل بیماری بسیار مفید است، به خصوص بیماران نفروپاتی دیابتی، خوردن حق، شما می توانید سطح قند خون کنترل، محافظت از کلیه ها، لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی است. بیماران مبتلا به دیابت را تشویق به خوردن انواع غذاهای، اما بسیاری نمی خورند.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نیاز به رژیم غذایی کم پروتئین و فسفر پایین، اما با اضافه کردن اسید کافی آمینه، ویتامین ها، مواد معدنی و کالری است.

1. نظارت بر مصرف گیاهان پروتئین است.

بیماران مبتلا به دیابت نیاز به کنترل مصرف کربوهیدرات ها، پروتئین گیاهی به عنوان مکمل غذایی. پروتئین های گیاهی حاوی مقدار زیادی از پایگاه های پورین، مصرف بیش از حد خواهد شد بار بر روی کلیه و پروتئین های سنگین افزایش می دهد، باعث آسیب کلیوی. با این حال، باید از مصرف دانه های سویا ماش، شیر سویا و سایر محصولات با پروتئین بالا محدود می کند، ممکن است با پروتئین با کیفیت بالا به جای ماهی، میگو، خیار دریایی، و گوشت و غیره جایگزین شده است.

2. چربی محدود.

اگر شما به بیماری کلیوی باید مصرف خود را از چربی محدود است، زیرا چربی می توانید تلاش آترواسکلروز می شود، شما می توانید روغن نباتی به جای چربی های حیوانی، روغن نباتی مصرف روزانه باید در 60-70 گرم کنترل استفاده کنید.

3. محدود غذاهای پورین بالا.

تعداد زیادی از متابولیسم پورین در بدن را افزایش می دهد بار بر روی کلیه ها. کرفس، اسفناج، بادام زمینی، مرغ، انواع آبگوشت و همه حیوانات با محصولات غنی از پورین باید به شدت محدود باشد. گوشت قرمز همچنین حاوی پورین، ممکن است برای اولین بار در آب آماده شود، و هیچ سوپ وجود دارد.

4. پر از انرژی:

توصیه خوردن برنج کمی، آرد، و غیره. توصیه های غذایی، نشاسته گندم، نشاسته ذرت، نشاسته سیب زمینی، آرد سیب زمینی، رشته فرنگی ماش، و غیره.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: